نوزدهمین دوره سمپوزیوم روابط عمومی بینالمللی و بیستمین جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران با محوریت مهارتهای کاربردی هوش مصنوعی در روابط عمومی با حضور بزرگان و شایستههای روابط عمومی شرکتهای…
نوزدهمین دوره سمپوزیوم روابط عمومی بینالمللی و بیستمین جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران با محوریت مهارتهای کاربردی هوش مصنوعی در روابط عمومی با حضور بزرگان و شایستههای روابط عمومی شرکتهای صنعتی و معدنی، بانکها …. در سالن همایشهای صدا و سیما برگزار شد.
همچنین در این جشنواره علاوه بر محوریتهای روابط عمومی به کاربرد دانش و دستآورهای جدید در حوزه روابط عمومی و ارتباط با مشتریان و سهامداران و مشتریان… اشاره شد. همزمان با برگزاری این گردهمایی که با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت برتر، در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما در تهران برگزار شد، از «دکتر امرایی» مدیرعامل شرکت فولاد سنگان بهعنوان «مدیر ارشد ارتباط گستر سال ۱۴۰۲» تقدیر شد و همچنین از ”ایمان یعقوبی” مدیر روابط عمومی شرکت فولاد سنگان با عنوان ”مدیر برتر روابط عمومی ایران” تقدیر و ”نشان ویژه روابط عمومی دانش محور” به روابط عمومی فولاد سنگان اهدا شد.
طی این برنامه که توسط انجمن روابطعمومیها برگزار شد به روند و تاریخچه روابط عمومی در جهان و ایران و اهمیت و جایگاه آن در شرکتها و واحدهای تجاری… پرداخته شد، هوش مصنوعی و ارتباط مؤثر و حمایت از حوزه ارتباطی و رسانهها، بهروزرسانی تکنولوژی و همگامشدن با آن و… از جمله نکات مهم در این سمپوزیوم بود. یکی از نکات مهمی که روابطعمومیها باید در محوریت کار خود قراردهند و در راستای آن کوشا باشند توجه به دوسویه بودن روابطعمومی، ایجاد فهم مشترک با رسانهها و مشتریان ….، مدیریتی بودن کار و واحد روابطعمومی و اخلاق و ارتباط درست و بایدها و نبایدهایی که از پل ارتباطی روابط عمومی با شرکتها و رسانهها و مشتریان ایجاد میشود.